понеділок, 12 листопада 2012 р.

КАВА ТВОЇМ ПОЦІЛУНКОМ ПАХНЕ...

Одна з наших найвідданіших шанувальниць, харьківська поетеса Оксана Сергієнко написала нам чудового вірша, у якому відбиті її почуття та мрії від горнятка чарівного напою...

***
Кава твоїм поцілунком пахне,
Ранок дрімає в твоїх обіймах.
Очі розплющить гроза і ахне,
Пам'ять загине в кривавих війнах.

Пошук нових незабутніх вражень,
Плетиво дум і колесний галас.
Спис у пісок увійде на сажень.
Тихо чума, як завжди, підкралась...

Ти говорив: "Все у мудрих книгах,
І неможливо змінити долю!
Жити - це значить плести інтриги,
Щастя шукати й примарну волю".

Я не помічу твого сарказму,
І поміняю на книгах назви.

Оксана Сергієнко


1 коментар:

  1. Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.

    ВідповістиВидалити